من دوران دبیرستان بودم که اولین بار گوش کردم
و یادمه اون موقعها خیلی میچسبید بهم
یه جور حس عاشق پیشگی به آدم دست میداد
اولین پادکستی که تو عمرم گوش کردم همین بود البته اون موقعها نمیدونستم اصلا پادکست چیه
الانم عاشق پادکست گوش کردنم
ولی از وقتی جنگ شده کستباکس هم قطعه
و من دارم از بیپادکستی دق میکنم
بدون پادکست زندگی خیلی سخته
ببین زندگی هنوز خوشگلیاشو داره...
بهار دلکش رسیده،دل بجا نباشد انصافانه ست؟؟؟
هععععی چه روزایی بود گوش میدادم
وای چ قشنگه کجا گوش میدی؟
چه قشنگ
تو کست باکس هم هست؟
عزیزم چی گوش میدی میشه بگی سرچ کنم ؟
فتانه این چ برنامه ایه
اسمشو میگی منم گوش کن
گفتیم جمشید پس تو کی خسته میشی سگ مصب🤣چشممون به درخشک شد کسی نیومدملاقات🥺
وای عاشقشمم
پادکست زیاد گوش میدادم خیلی دلم تنگ شده براشون 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.