۵ پاسخ

منم از صبح اینجوریم درصورتی که دتا دیروز داشتم میمردم از درد راستش یهو اینقدر خوب شده همه چی یکم ترسیدم

منم همینجوری ام

وارد ماه چهارم که میشی علائم خیلی کمتر میشه

طبیعیه نگران نباش وارد4ماه که میشی کم کم خوب میشی حالت خاصی نداری مگر اینکه مشکلی باشه که جاییت درد بگیره...

طبیعیه نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری