۷ پاسخ

برو دیگه اونجا میگن خونریزی زیاد میشه کار دست میده

بستری میشی، معاینه میکنن اگه دهانه باز باشه آمپول فشار بهت میزنن دردات منظم بشه و بعدش کیسه آبت سوراخ میکنن تا زودتر زایمان طبیعی کنی ، فقط اگه بچه مدفوع کرده باشه کیسه آب ک پاره میکنن قهوه ای رنگه اون موقعه سریع سز میکنن

پاشو برو دیگهه

باید اول معاینه بشی بعد بهت میگن

سزارین اصلا قبول نمیکنن
مگه اینکه بچه افت قلب داشته باشه مدفوع کنه اینا میبرن سز اورژانسی

نه قبول نمیکنن فقط در صورت بریچ بودن بچه یا لگن کوچیک

چکت میکنن و معاینت میکنن اگر خون ریزی شدید باشه مثلا ناشی از جدا شدن جفت و تایم نداشته باشه برای آماده شدن رحم برای طبیعی میبرن سز اورژانسی، الکی که نمیگن بفرما سزارین شو

سوال های مرتبط