دوقلوییا معمولا بچه هاتون چندکیلو بدنیا اومدن؟

۵ پاسخ

من سی هفته و پنج روز رفتم یکیش ۱۴۸۰بود یکیش۱۳۲۰
دکتر گفت کمه😓
اینجوری پیش برن تا موقع تولدشون میشن ۲۳۰۰

دختر دایی های من یکی ۱۵۰۰بود یکی ۱۶۰۰البته چون بچه های ای وی اف بودن شاید وزنشون کم بود

من ۳۲ هفته ۵ روز زایمان کردم
۲۱۰۰ . ۲۰۶۰ بودن

برای من هم سواله🙌🏻

اینجا اکثرا انگار ریز بوده منم برام سواله چون از منم ۲ قلوان

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی