منم ندارم
من تازه تازه شکمم دارع نمایان میشه
مال من که تخته شکمم
عزیزم من الانم شکم ندارم
وزن بچه ربطی ب سایز شکم نداره ک
باورکن بهتره الان میگی وای ندارم بچه که دنیابیادخوشحالی که اندامت بهم نریخته
من دوقلو داشتم تا هفت ماه کسی نمیفهمید باردارم
تا آخرشم کسی نفهمید دوقلو ان نگران نکن خودت رو الکی
منم فعلا شکم ندارم
من به دکترم گفتم گفت نگران نباش زیاد جا داره من هنوزم زیاد شکم ندارم
اره عزیزم عادیه اصلا وزن بچه به شکم شما نیست
ازمنم همینقده یکی از فامیلامون گفت بچت ضعیفه؟ 😏خیلی اعصبانی شدم گفتم بچم کوچولوعه هنوز وقتش نرسیده برم سنو وزن مشخص میشه الان نگران نباش از ماه هفتم بزرگ میشه
من یادمه بچه اولم تو ماه هفتم هشتم تازه یه چ.......و.....سه شکم در آوردم اصلا نداشتم ولی چهار کیلو بچه زاییدم نگران نباش به شکم نیس بعضی بچه ها به پهلو میشن پهلو رو پر میکنن تا جلو
والا شکم من هم با مانتواصلا مشخص نیست باردارم به منم از این حرف ها میزنن ولی دکتر م گفت نرماله و وزن جنین ربطی به بزرگی شکم وچاقی خودت نداره
عزیزم مگ سونو نمیری ب حرف بقیه توجه نکن بعضی ها شکمشون کوچیکه اما ب وزن بچه مرتبط نیس زن داداش منم مث شما شکم نداشت ولی ماشالا بچش خیلی هم خوب بود وزن داشت
اصلاکوچکی بزرگی بچه به شکم بزرگ وکوچک نیست عزیزم دروغه هرکی میگع
میگن اندازه شکم به وزن بچه ربطی نداره نگران نباش مردم حرف زیاد میزنن ،حتما قبلا خیلی لاغر بودی
عزیزم اره یزره کوشوله
ولی وزن بچه ب بزرگ کوچیک بودن شکم نیست .
احتمالا بچه رفته تو پهلوت
برا منم اینجوری تو پهلوی بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.