نرماله عزیزم
برا من اول ۵ بود قرص لووکسین۵۰ خوردم بعدا دوباره ازمایش دارم تیروییدم مثل شما۳.۴ شده بود،گفت خوبه قرصتو ادامه بده،الانم همونو روزی یدونه ناشتا میخورم،هفته بعد دوباره میرم پیش دکتر ببینم چی میگه
باید دکتر غدد بری ، نگرن نباش برای من نزدیک ۸ بود
اره برو دکتر داروبده بیاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.