خانما tsh :3.4در بارداری خطرناکه؟

۴ پاسخ

نرماله عزیزم

برا من اول ۵ بود قرص لووکسین۵۰ خوردم بعدا دوباره ازمایش دارم تیروییدم مثل شما۳.۴ شده بود،گفت خوبه قرصتو ادامه بده،الانم همونو روزی یدونه ناشتا میخورم،هفته بعد دوباره میرم پیش دکتر ببینم چی میگه

باید دکتر غدد بری ، نگرن نباش برای من نزدیک ۸ بود

اره برو دکتر دارو‌بده بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری