اولی ...
سومی......
دومی....
سیسمونی الیزابت نیست اینجا؟؟
اولی قشنگه منم سادشو برداشتم برا من کشوهاشم داخله و ویترین نداره
دومی منم میخوام این مدلی بگیرم
اولی و سومی
دومی و چهارمی
سومی قشنگه
من چهارمی و گرفتم
اولی خیلی شیکه
اولی و سومی
سومی ب نظرم ولی ویترینی خیلی همیشه باید چیدمان بشع
اولی و سومی
اول و سوم
اولی
اولی و سومی
اولی.من خودمم اولی رو گرفتم. آخریم جدیده. ولی باید به وسایلها بیاد
اولی شیک تره
اولی و سومی
اولی خوبه
اولی قشنگه
چهارمی...
اولی شیک تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.