به نام خدا خواب🤣
یعنی صبح که خوابم تا ظهر بعدازظهر هم یا برم جایی یا کسی بیاد خونم یا باز بخوابم البته بیشتر وقتا کارای خونه هم هست اگه نباشه فیلم میبینم و با گوشی سرگرم میشم
خوشبحالت من حسرت دارم یه بار حوصلم سر بره
از صبح تا غروب سرکار بعدشم کارای خونه و رسیدگی ب درسای پسرم
ب نظرم لذت ببر
گهواره گردی بافتنی میبافم نقاشی میکشم فیلم میبینم که روزم بگذره ازوقتی اینترنت نیس خیلی حوصلم سرمیره 🥲🥲
بازی با دختری جمع کردن خراب کاری دختری بدو بدو کردن شبم کوزتی برا باباش 🤣🤣
من سه ماهه اول و خوابیدم اما سه ماه دوم ریز ریز خونه تکونی کردم و هنوز ادامه داره تا جایی که بتونم😁 و خیلی بهم خوش میگذره...
علاوه بر این ها پادکست های تربیتی...فیلم ...کتاب هم هست😌
از وقتی سرکار نمیرم بیشتر خودمو با کارای خونه سرگرم میکنم
یجورایی مزه خانه داری رفته زیر دندونم😂🤦🏻♀️
بازی و پیاده روی و رقص هم خوبه
من تو این ۲۰ هفته برام اندازه چند سال گذشت اینقدر ک روزها سخت میگذره یا مریضم یا بیحال هنوز هم کلی راه مونده
من هر روز عصر با شوهرم میام تو خیابون دور. دور🤪
من دارم یه ژیله واسه پسرم میبافم ک یادگاری بمونه
کتاب میخونم
فیلم میبینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.