نظرتون با اسم نور چیه؟

۱۲ پاسخ

قشنگه
فک کنم دختر رضاشاه هم اسمش نور باشه

منم گذاشتم نور بعد ۷ سال مثل نور اومد تو زندگیمون🥺

نورا بهتره

قشنگه ولی اگه من انتخاب میکردم نورا میزاشتم کاملا سلیقه ایه

یاد نور تو فیلم لیلا میوفتم خیلی ازون بازیگره بدم میومد😁 نورا قشنگ تره

قشنگو خاصه
البته نورا هم قشنگه

نور قشنگه ولی انگار ادامه نداره یهو تموم میشه 😅

اسم دخترمه، عجیب قشنگه
موندم اگر بچه دومم دختر بشه چی بذارم چون اونموقع بالاترین و بهترین اسم رو انتخاب کردم برای این دخترم
واقعا نور مثل اسمشه
البته خودش این اسم رو قبل اومدنش به دلم انداخت

من اسم نور انتخاب کردم اما بچم پسر شد

من جدیدا از بارین خیلی خوشم اومده

زیباست😍

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میثاق وزینب مامان میثاق وزینب ۶ ماهگی
مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی