۱۹ پاسخ

من اصن با تک‌فرزندی موافق نیستم هم خودم هم شوهرم بچه دوسداریم.فقط میخام پسرم حداقل ی سال ونیم دوساله بشه بعد چون نمیخام کمبود محبت احساس کنه خدایی نکرده.نمیخامم پسرم تنهاباشه گناه داره باید خواهرو برادر داشته باشه.بنظرم تک فرزندی اشتباهه.البته هرکسی نظر خودشو داره

به فردای بچت نگاه کن که بعد ۱۰۰ سال تو و پدرش نباشید بی کسو تنها میشه، دوستو خاله و عمه و بچه هاشون که خواهرو برادر نمیشن

همسرمن تک فرزنده هم خودش اذییت میشه با اینکه نمیگه هم من‌ .تک فرزندی خیلی بده من ک شخصا باچشم خودم میبینم چقدر سخت وبده‌
خدارو شکردوتاپسردارم یدونه گل دختر‌

به نظرم تک فرزندی ظلمه به بچه من خودم فقط ی خواهر دارم و همیشه غصه میخورم دوست داشتم تعداد بیشتری خواهر و برادر داشته باشم

منم بچه ام چهار ماهه بود میگفتم همین یکی ولی وقتی چهار ساله شد دیدم پسرم داره با حسرت ب بچه های ک خواهر برادر دارن نگاه می‌کنه دیگه مام حرکت زدیم خدا هم برکت داد 🫣🫣😁😁

چند فرزندی
هم خودم خیلی دوست دارم هم اینکه این بچه گناه داره تنها باشه صدرصد اگر زایمان طبیعی بودم پنج تا بچه ارو به دنیا می‌آورم🥲

نه من واقعا کشش بارداری و دوباره زایمان و اینارو ندارم همین جوریش کلی رابطم با شوهرم کم شده همش درگیر بچه، قبلا همش سفر و‌عشق و حال میکردیم ، خونم همیشه برق میزد ، همش غذاهای رنگارنگ درست میکردم ، شبهای جمعه کیک درست میکردم ، فیلم میدیدیم باهم ،
اونم با اوضاع اقتصادی الان همین یکی کافیه حسابی بهش میرسیم
خدا همین گل پسر رو بهم داده هزار مرتبه شکرش می‌کنم ، یکم از آب و‌گل در بیاد باز برگردیم به روتین خودمون ، نه اینکه تازه روز از نو روزی از نو
پس کی خودمون زندگی کنیم
درسته میگن بچه تنهاست ولی در نهایت همه تنهان هرکیو توو فامیل و آشنا میبینم خواهر برادرا باهم اختلاف دارن و قهرن …

من تک فرزند بودم و با اینکه مثل پرنسس ها بزرگ شدم کاملا باهاش مخالفم
آدم یا بچه نیاره یا اینکه بالای دوسه تا بیاره🙄
خودم دلم میخواد پنج تا بچه داشته باشم چون خواهر برادر ندارم

من الان دومی رو باردارم،اولی رو دیر آوردیم همش میگیم کاش زود می‌آوردیم الان سومی رو باردار میشدم ،چندفرزندی خیلی خوبه ولی من میگم سنم میره بالا شاید حوصلم نکشه

من خیلی دوست دارم پنج شش تایی بچه داشته باشم ، ولی پولش رو نداریم😂

منم اول تک فرزندی دوست داشتم نمیخواستم بیارم به حدی که الان دخترم 11 سالشه پسرم 3 ماهشه الان فکر میکنم خیلی کار اشتباهی کردم اینهمه سال نیاوردم دخترم همیشه با حسرت به همه نگا میکرد. الان دخترم کیف میکنه
الان شما حس میکنی یکی بیاری دیگه به اولی توجهت کم میشه اشتباهه بس قدیمیا که 7یا8 تا میاوردن چجوری به همشون می‌رسیدن. ولی بچتون 4 ساله شد بیارین من خیلی فاصله دادم خودم خسته میشم

دقیقا منم قبلا میگفتم دوتا اما الان بااینکه همه چی هم خوب بود خداروشکر بارداری زایمان و ... منطقی که میخوام فکر کنم میگم واقعا یدونه دخترم کافیه ولی احساسی فکر کنم میگم یه دختر یه پسر 😁🩷

صد در صد تک فرزندی تا وقتی بتونی همه چیزو برای دوتا بچه فراهم کنی که اونم دیگه حال زاییدن ندارم خواهر جان

منم نظرم رو تک فرزندی بود ولی چون اینجا غریبیم و بچم خیلی تنهاست تصمیم گرفتم بیارم که با هم بزرگ بشن خودشم بی نهایت ازم میخواست

من همیشه دوس دارم 3تا بچه داشته باشم فعلا 3ساله عروسی کردم دوتا بچه دارم 🤩😅🫣

تو سه ماهگی گردنش قشنگ میره؟

اره بابا ول کن حال داری ؟

منم همین بودم ولی بعد هفت سال حوسم شد الان عشق میکنم با پسرم😂

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

سوال های مرتبط