😅من شاید قبلا میگفتم دیر مامان بشم ولی الان کدر ورود به ۲۰ سالگی مامان دوتا پسر ۲ سالو خورده و ۲ ماه هستم بسیار راضیم😁چون قرار نیست به سومی فکرکنیم اصلا فککن تو ۳۰ سالگی دوتا پسر ۱۰ و ۱۲ساله دارم😍
میدونم در حقشون ظلمه ک خواهر نداشته باشن ولی اصلا نمیتونم یه درصد بهش فکر کنم خیلی دوس داشتم نویان دختر بشه ولی نشد
بازم حکمتشو شکر وشکربخاطر تن سلامت بچه هام
اع دکترت تکتم صادقی بود دکتر منم بودددد
من ۴ تا بچه دارم خیلیم راضیم عزیزم شاید به بچه پنجمم فکر کنم
الان سی سالمه اما فکر میکنم شاید زود بود برام ،یا کلن توان جسمی من پایینه یا واقعا بچه داری خیلی سخته
۳۰ ب بعد خیلی دیره ادم پیر میشه فاصله سنی مادروبچه زیاد میشه اعصاب وحوصلت کم میشه.. از ۲۳ تا ۳۲ _۳۳ بهترین سنه
منم دلم میخواست تو سن بالا بچه بیارم بچه دار شدن تو سن پایینو نه قبلا نه الان درک نمیکنم
و اینکه دلم میخواست اگر قرار ی روزی مامان بشم مامانه دوتا گل دختر یا گل دو شاه پسر باشم و تو فاصله سنی کم که تو بزرگسالیشون یار و پشت پناه هم باشن
قربون لطف خدا برم الان پسرمو بهم بخشیده و اگر صلاحمم بر اینکه تا یک سالگی اقا شهریار ی پسر سالم دیگه هم بده من شکرگزارش هستمو خواهم بود🥰🤍
من همیشه دوست داشتم فاصله سنی خودم با بچم کم باشه واسه همین ۱۸ سالگی باردار شدم الان شاید یکم برام سخت باشه ولی وقتی به این فکر میکنم که چند سال دیگه وقتی بزرگتر شد حداقل مامانش میتونه پا به پاش باشه و سنم خیلی بالا نباشه خوشحالم
من میگفتم ۲۰به بعد میارم اما شوهرم معادلاتمو بهم زد و دختر بزرگم ۳۰سالگی من ۱۱سالش میشه
۳۰ ی دختر
ولی ۲۷ سالگی حامله شدم😁
کاش تا ۳۰سالگیم ۳تا بچه میداشتم،۱۳ساله،۱۰ساله،۷ساله
کاااااش
به خونواده شاد و پر جمعیت و جوان
ولی الان تو سن ۳۶ی پسر ۴ماهه😕😒
من دوست داشتم اولین بچم ۲۱ سالگی و دومی تو سی سالگی بدنیا بیاد و دقیقا جفتشون وقتی تازه وارد اون سن شده بودم بدنیا اومدن و جالبه که هردوشون تاریخ تولدشون تو یک روزه
الان راضی ام پسرم 23سالگیم دنیا اومد
دخترم آخرای 27سالگیم
سی سالگیم بچه اولم ۸ سالشه قربونش برم😍🤣
سلام ببخشید شیر خشک میدی یاشیرخودت؟؟؟
من دوس.داشتم 30 سالگی ولی 22 سالگی دخترم ب دنیا اومد 24 سالگی پسرم 😂😂😂😂
من اگه میتونستم برگردم عقب ۱۰ سال پیش دوسه تا بچه میاوردم 😅
الان هم سنم بالاس و هم شرایط انقد سخته هوس دومیو نمیکنم
من الان ۲۶بچم به دنیا اومده خیلی بچه دوست داشتم ولی با این روحیم و این همه سختیش واقعا توان دومی ندارم همین پسر دوردونم کافیه برام😍
۱۸ سالگی
من اگر میدونستم انقدر خوبه اگر شرایط مالیشو داشتم ۲۵سالگی بچه اولمو به دنیا میاوردم و بازهم اگر پولشو داشتم ۳..۴تا بچه دوست داشتم...اما الان میگم ۲تا.حالا اولی که پسره جنسیت دومی هم مهم نیس یا دختر یا پسر فرق نداره ولی اگر ۳تا داشتم قطعا یکیشو دوست داشتم دختر باشه💝
من ۳۰ سالگیم دخترم ۱۲ سالش میشه😐😂 خیلی دوس داشتم زود مادر بشم ولی دیگه خیلی زود مادر شدم😂😂
منم یه دختر یه پسر 😊
همین سن
۲۱حامله بودم ۲۲به دنیا اومد
من دوس داشتم ۲۵ سالگی نی نی بیارم
اولی ۲۴ ان... دومی ۳۴ اینا😅
۲۰ سالگی. ۲۴ سالگی بچه دار شدم
همین سنی که بچه دار شدم رو دوست دارم الان حوصلشو دارم خیلی خوبه
من و همسرم تصمیم داریم پسرمون یکی یدونه باشه
دوست داشتم ۲۵اقدام کنم همسرم امون نداد دیگه😅
ولی شکر بابت نعمت زیباش🙃🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.