۷ پاسخ

آرایش نمیکنم در حد ضدآفتاب و رژ نود

کاپرا میزنم ۹۰۰

کالیستا تیوپی
۶۰۰-۷۰۰ قیمتشه

من گابرینی میزنم قبل عید خریدم 300 تومن و راضی هم هستم پودر فیکس مک هم روش میزنم

کسی گابرینی میزنه؟ راضیه؟

شیگلم
قیمتشو نمیدونم خیلی وقته خریدم
سالی یبارم ارایش میکنم🤣

من bbکرم استفاده میکنم گیاهی هم هست خیلی خوبه و داخلش پنج تا کرم داره، کرم پودرکانسیلر، ضدافتاب، ضدچروک، مرطوب کننده، پرایمر داخلشه خیلی خفنه، من راضیم، بافتش سبکه و پوشانندگیش هم خوبه، من هم میفروشم اگر میخوای بهم درخواست بده توی چت پیام بده

سوال های مرتبط