آرایش نمیکنم در حد ضدآفتاب و رژ نود
کاپرا میزنم ۹۰۰
کالیستا تیوپی
۶۰۰-۷۰۰ قیمتشه
من گابرینی میزنم قبل عید خریدم 300 تومن و راضی هم هستم پودر فیکس مک هم روش میزنم
کسی گابرینی میزنه؟ راضیه؟
شیگلم
قیمتشو نمیدونم خیلی وقته خریدم
سالی یبارم ارایش میکنم🤣
من bbکرم استفاده میکنم گیاهی هم هست خیلی خوبه و داخلش پنج تا کرم داره، کرم پودرکانسیلر، ضدافتاب، ضدچروک، مرطوب کننده، پرایمر داخلشه خیلی خفنه، من راضیم، بافتش سبکه و پوشانندگیش هم خوبه، من هم میفروشم اگر میخوای بهم درخواست بده توی چت پیام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.