بعد کلا از چهارماه و نیمی هم غذا رو شروع کردم براش خوب شد دیگه بالانیاورد
شما سعی کن خونسرد باشی یه چیز کاملا طبیعیه خداروشکر بالامیاره و نمیمونه تو دلش کولیک بشه فقط دیگه بهش دارو نده بدتر میشه
من خوندم ک باید حجم شیر دادن کم کنی و دفعات بیشتر وبعد هربارم خوب آروقش بگیری وسرشم زاویه ۳۰ درجه داشته باش
اصلا اصلا دارو نده من تجربه کردم یکی دو روز بهتر میشه بعد رفلاکسش شدید تر برمیگرده
من شیرخشک کمکی میدادم بهش کامل قطع کردم خیلی خیلی تأثیرگذار بود از اون به بعد فقط یکم پنیرکی بالامیاورد و دیگه پرتاب نمیکرد
شیر کمتر بده بهش
من دیگه وا دادم داروهم بهش ندادم داره بهتر میشه
دقیقا منم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.