دکتر من گفت تا ۳۶ هفته بخور
تا36هفته
باید یهویی قطع کرد یا آروم آروم؟
به من گفت تا ۲۶ هفته باید آسپرین مصرف کنه
اسپرین ۳۵ هفته قطع کردم و هرهفته ان اس تی باید بدم
دکتر به من گفت تااخر بارداری باید مصرف کنی
انسولین که باید توی در یخچال نگهداری بشه زمستون میشه بیرون گذاشت ولی الان دیگه کمکم گرمه هوا یه ماه هم وقت داره بعد از باز کردن واسپرین هم من میخورم ولی دکترم نگفته هنوز بهم تا کی باید بخورم دیگه قطع کنم گفت بهت میگم ولی دوستان دیدم قبلا تایپیک زده بودن تا دو هفته قبل از سزارین و دو هفته قبل از طبیعی دیگه باید قطع کنن
بمن که هنوزنگفتن.ولی شنیدم 2هفته آخربایدقط بشه
به من گفت ۳۵هفته کلا قطع کن اسپرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.