۷ پاسخ

هویج زیاد نده بدنش زرد میشه

بستنی نداشته باشه ی روز درمیان ایرادی نداره
خود بستنی خیلی ضرر داره هفته ای چندبار بخوره
هه دندوناش میپوشه

عزیزم هویج زیادیشم برا بچه خوب نیس،همون برا خودمونم همینطور
ولی هفته ای یکبار،نهایت دوبار اوکی هس

من خودم درست میکنم ب دخترم میدم

بنظرم هر روز نده هفته ای ی بار بده خوب شد گفتی منم‌برم درست کنم برا بچم

هفته ای یکی دو بار کافیه بنظرم

اب هویج شکم راه میندازه اسهال میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی