۶ پاسخ

پسر من یسره اینجوریه

من پسرم بردم دکتر واسه آبریزش دهنش،، آخه خیلی غیر عادی میریزه از تقریبا 5ماهگی،،
دکتر گفت از رفلاکس
غذاهای نفاخ بهش نده

شایدم از سردی باشه
غذا های با طبع سرد زیاد به بچه ها ندین

اره داعم دارم لباساشو عوض میکنم

اره خیلی زیاد دائم یقه لباسش خیسه

پسر منم همینه، دکتر گفت تا اخرین دندونی که. در میاره ابریزشش داره

سوال های مرتبط