خانوما با اسید معده در اواخر بارداری چیکار میکنید

۶ پاسخ

شیر بخورید آروم میشه یه کم

دیگه خسته شدم ازاسیدمعده کاش زودتر تموم شه

من فقط بستنی میخورم

هیچی پدرم در اومده انقدر اسید اومده تو دهنم ک دندون اخریام خراب شده 😑🤦‍♀️

تحمل🤦‍♀️ تحمل🤦‍♀️

میسوزیم و میسازیم 🫡

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی