سلام اسید معده منو سوراخ کرده کسی اینجوری بوده ؟ چیکار میکنید

۸ پاسخ

پنتومید 20ناشتا یدونه

خیلی بده منم اسید معدم شبا بعضی اوقات اذیتم میکنه

شیر سرد دائم میخورم.دیگه جواب نده آلومینیوم ام جی چاره ی کاره میخورم

فاموتیدین 20 فقط عزیزم

نون تست بخور . از اینا که‌نون فانتزی فروشیا دارن و خشکه نه اون نرمایی که سوپرمارکتا دارن . مثل اسفنج اسید معده تو جمع میکنه

منم دیگه😭

سلام قرص فاموتیدین بخورین.دکتر اینو به من تجویز کرد

سلام برای همون بیدارم الومینیوم ام جی و فوماتیدین

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی