پنتومید 20ناشتا یدونه
خیلی بده منم اسید معدم شبا بعضی اوقات اذیتم میکنه
شیر سرد دائم میخورم.دیگه جواب نده آلومینیوم ام جی چاره ی کاره میخورم
فاموتیدین 20 فقط عزیزم
نون تست بخور . از اینا کهنون فانتزی فروشیا دارن و خشکه نه اون نرمایی که سوپرمارکتا دارن . مثل اسفنج اسید معده تو جمع میکنه
منم دیگه😭
سلام قرص فاموتیدین بخورین.دکتر اینو به من تجویز کرد
سلام برای همون بیدارم الومینیوم ام جی و فوماتیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.