۸ پاسخ

ن اصلا نده از شیر بگیرش باعث ضعیفی و سقط بچت میشه

من از قدیمی ها شنیدم که خوب نیست همون موقع که فهمیدی که بارداری از شیر باید بگیری

بچه مریض میشه دیگه یماه دیگه بگیر از شیر.شیرخشک بهش بده

میگن بخاطر هورمون بارداری به بچه شیر بدی مریض میشه بازم با دکتر مشورت کن عزیزم

به نظرم نده خودت خیلی اذیت میشی هم باید مواد مغذی به تو دلیت برسونی هم این ک شیرمیخوره ک هردو ضعیف میشن و همچنین خودت

نه دیگه بهش شیر نده هرمون های خودت وارد تن بچه ات میشه بهش غذا و شیر خوشک بده

بنظرم تا شش ماهگیت میتونی الان زوده میخای از شیر بگیریش

من شنیدم خوب نیست
از دکترت بپرس

سوال های مرتبط