بالا نیست،اما زیرنظر پزشک باشی بهتره
من تیروییدم رو ۱۲بود🤦🏻♀️
نه نرماله ولی تحت نظر باید باشی لب مرزه
برا شما بالا نیست، تا ۵رنج نرمال هست ، برا من بالاتر بود فوق تخصص غدد رفتم دوز داروم زیاد کرد و گفت نگران نباش
منم تیروییدم پرکار هستش و دکتر قرص داده . برو تحت نظر دکتر غدد دارو میده نرمال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.