سلام خانوما من ازمایش دادم تروئید بالا بود خیلی خطرناک

تصویر
۴ پاسخ

بالا نیست،اما زیرنظر پزشک باشی بهتره
من تیروییدم رو ۱۲بود🤦🏻‍♀️

نه نرماله ولی تحت نظر باید باشی لب مرزه

برا شما بالا نیست، تا ۵رنج نرمال هست ، برا من بالاتر بود فوق تخصص غدد رفتم دوز داروم زیاد کرد و گفت نگران نباش

منم تیروییدم پرکار هستش و دکتر قرص داده . برو تحت نظر دکتر غدد دارو میده نرمال میشه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته سی‌ام بارداری
مامان حنانه مامان حنانه هفته چهاردهم بارداری