وای تازگیا همش دوس دارم دلستر بخورم هوا ها ک گرم شده🥲🥲 🥲

۱۰ پاسخ

من یه شب در میون می‌خورم ولی کلاسیک تلخ
کلا از اول بارداری خیلی هوسشو داشتم

برای وزن گیری خوبه اما ساده اش رو بخور نه طعم دار که پر قنده

شاید باورت نشه ولی من هر روز دارم بستنی میخورم😂

اخ گفتی من عاشق نوشابه شدم جیگرم حال میاد 😃

منم همش دلم لیموناد پر از یخ میخواد

اخ اخ
من دلم میره برا لیموناد تگـــــرررری

اگ دیابت نداری بخور و رعایت کن عزیزم

بخور
برا وزن جنینم خوبه

اره واقعا گرما و هیچ تاثیری نداره من همش دوس دارم زیر کولر باشم

بخور فک نکنم دلستر طوری باشه چون میوه ایه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی