۴ پاسخ

خوودتااااا بخورمتاا ،مامان نلین جون میگم واکسن شش ماهگی بچتو زدی تبم کرد؟ شبش اذیت شد؟ بچع من واکسن دو ماهگی و چهارماهگی تبش تا ۴۰ میرف ،بنظرت اینم همینجوره ؟

پسرمنم عاشق این بازیه🤣😍

عزیزم 😍😍😍

قربونت بشم مامان جونی🥰🥰🥰

تصویر

سوال های مرتبط