۱۴ پاسخ

من امروز صبح دادم ۳ مرحله ای بود
شربتم ی پودر سفید دادن بهم با آب حل کنم که رنگشم سفید بود مزه خاصی نمیداد فقط خیلی خیلی شیرین بود و دل میزد ، من اب یخ برده بودم با اون حل کردم
بعدش حالت تهوع و سرگیجه و سردرد گرفتم
که هر ی ساعت فاصله بینش رفتم تو ماشین دراز کشیدم
فقط این وسط بچم خیلی تکون میخورد هی یهو سفت میشد فشار میاورد عجیب تا الانم همینه نگران اونم فقط

من که آخر وقت بالا آوردم

اتفاقا شربت بد مزه نیس خیلی هم شیرینه مثل آبیموه

خوش مزه هست
ولی ب معده من نساخت سه بار خوردم دو بار ک بالا آوردم بار سوم با قرص تهوع خودم نگهداشتم

من سه مرحله بود
شربتش هم پرتقالی بود خیلی خوشمزه بود گاهی عکسشو توی گوشیم میبینم دوس دارم بازم بخورم🥲😂

شربت رو خوردی خون که دادی میتونی یکم آب بخوری
بعد به آزمایشگاهیه بگو حالت تهوع دارم تخت دارید دراز بکشم
اگه تخت باشه بهت میدن که دراز بکشی
دراز میکشی متوجه نمیشی
اصلا سخت نست

ببین من هم این ازمایش دو مرحله دادم هم دکترم تکرار کرد ۴ مرحله ای داد بار اول مقدار گلوکزی که دادن کمتر بود اصلا حالم بد نشد و خیلیم عالی بودم ولی بار دوم مقدار گلوکز دوبرابر بود مزه اش بد نبود ولی بلافاصله بعد خوردنش داشتم بالا میاوردم و خیلی اذیت شدم ولی در کل بدن با بدن فرق میکنه نگران نباش عزیزم انشالله جوابش خوب باشه

اصلا نگران نباش اونجوریم که میگن نیست اگه بتونی چیزای شیرین بخوری و حالت نهوع نداشته باشی خوبه راحته برات
آبلیمو ببر باهات بو کن حالت تهوع رو کمتر میکنه
وقتی شربت رو خوردی سعی کن خیلی کم حرکت داشته باشی یجا بشین تا حالت تهوع نگیری
اگه راهت از آزمایشگاه تا خونه زیاده یه چیزی با خودت ببر که بعد آزمایش هات بخوری که ضعف نکنی و قندت نیوفته

نه بدمزه نیست .من معدم مشکل داره تو ناشتا محلول شیرین رو خوردم خیلی معده درد گرفتم ولی خب تحمل کردم تا تموم بشه

اصلا بد مزه نیست فقط یخ با آب سرد با خودت ببر با اب سرد قاطی کن خوب هم بزن بخور خیلی خوشمزس شربت پرتقال

الکی بزرگش کردن … خیلی ام خوشمزه بود فقط بخاطر خون گیری زیاد ممکنه اذیت بشی همین

منم ۳مرحله دارم فردا

برای من آزمایشم ۳ بار بود قند ناشتا و یک ساعته و دو ساعته

نه خیلی خوشمزس فقط بعدش ادم یه جوری میشه

سوال های مرتبط