۱۵ پاسخ

به نظرم از یه اشنا هاتون که دارن قرض بگیرین.شاید اصلا بچتون دوست نداشته باشه

به لطف روروک کارامو میکنم

والا چپه شد ازش دیگه نذاشتمش

دقیقا
منو خواهرامم سوار شدیم والا
منم کم میذارم

اره ب کلی کارات میرسی

وووییی دختر منم همین مشکلیو قهوه اییشو داره

خونه پدر مادرامونم بریم با خودمون می‌بریم😂

پر کار بردترین وسیله سیسمونی هست اگه نداشتم لنگ بودم پسرمو میزارم توش قشنگ برا خودش کل خونه می‌چرخه منم به کارام میرسم

عزیزم قصد دخالت ندارم ولی چون من خیلی حساس بودم روی این موضوع تقریبا نظر ۶تادکتر رو پرسیدم حتی از پروفسور زندی هم سوال کردم
همشون موافق روروئک بودن

پسر انگار فحش خواهر مادر بهش میدادن وقتی تو روروئک میذاشتم،دخترم یه بار گذاشتم گریه کرد الانم چشمش بهش بیوفته گریه میکنه

من گرفتم اولش اصلا توش نمیموند ولی الان دوسش داره

من گرفتم ولی دکترش گفت نزار اصلا
نمیدونم پاش این جوری میشه اون جوری میشه

من نگرفتم چون ثابت شده برا پاش ضرر داره

بچه من توش نمیمونه

اره من راحتم باهاش
میزارم تو روروئک میرم به کارام میرسم

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری ۱ سالگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی