۱۴ پاسخ

ببین پسر منو دکترش معرفی به دکتر کامبیز هرمان مقدم .کلینیک ختنه تهران.
به روش حلقه انجام داد.
من واقعا راضی بودم.

بستگی به وزن بچه ات و مدل آلتش هم داره.چون وزن بچه ی من موقع تولد ۲۹۰۰ بود،دکترش گفت وایسا تا ۴ الی ۴.۵ کیلو بشه بعد.
حدودا ۳ ماهه اینا بود که انجام دادیم.

هر چه زودتر بهتره من پسرم و 4ماهگی ختنه کردیم اصلا متوجه نشدم کی خوب شد چون پوشک بود

پسر ندارم ولی نظرم اینه تا 30 روزگی ختنه شه خیلی بهتره چون زیاد تکون نمیخوره و اذیت نمیشه. هر چی بزرگتر شه هم تو و هم بچه خیلی اذیت میشید. بوده کسایی که بخاطر یه سری رسم و رسوم و جشن بچه رو 7 سالگی یا بیشتر ختنه کردن که بسیار کار اشتباهی و تو روحیه بچه خیلی تاثیر میزاره. تا کوچیکه و به جنب و جوش نیوفتاده ختنش کن

گلم میگن بعد یه ماه تا چهلم خوبه البته مامانم تا اون موقع خودشسرپا میشه کمتر اذیت میشه

من پیش دکتر اکبر عابدی بردم،چون ک تهران هستی اسمشو گفتم بهت چون خیلی راضی بودم،متخصص اورولوژی هستن،کار ختنه کودکان هم انجام میدن،من جفت پسرام رو بردم پیش ایشون با نظر ایشون جفتشون رو یک ماهگی ختنه کردم،عالی بود،اصلا هیچ کدومشون اذیت نشدن،فقط روز اول کمی بی قراری،بعدش همه چی خوب بود.سال۱۴۰۳، ۶ تومن دادم.من میگم ک ایشون توی تهران حرف اول رو میزنن

همه پسرای اطراف ما ده روزگی

اگه تو بیمارستان ختنه کنی بهتره چون بدنش بی حسه زیاد درد حس نمیکنه هم زمان با بند نافش هم میوفته خوب میشه

با توجه ب اطرافیانم ک دیدم لهترین زمین دوماهگی است ک بچه نمیفهمه چیزی بزرگ بشه سکته میکنه خدای نکرده از ترس
پسر جاریم یک هفته مثه رباط شده بود از ترس

من همون دنیا اومدبیمارستان اونجا همسرم امضا داد ختنه کردن تا ناف اش بیوفته حلقه اش هم افتاد چون سزارین بودم مامانم بچه رو نگه میداشت اصلا نفهمیدم 😅البته اذیتم نکرد گریه اینا بکنه نکرد البته بستگی به وزن بچه داره ضعیف باشه نمیکنن پسر من ۳۵۰۰بود

من پسر اولیم دوماهگی ختنه کردم
یک هفته هم بخیه هاش افتاد و تموم شد
خیلی راحت بود
انشاالله تا این پسر دیگم دنیا بیاد ببینیم چی میشه

والا مال من ک پدرش میگه نمیخوام ختنش کنم

پسر اولم چهل روزگی ختنه کردم، برای پسر دومیم برناممون همینه

برا پسرم تا رفت تو 3 ماه ختنه کردیم خیلی خوب بود سریعم خوب شد یادشم نمونده که بخواد تروما یا ترس براش به وجود بیاد

من پسرمو تو۳۰روزگی ختنه کردم روز اول فقط بی قراری میکرد دیگه اصلا اذیت نکرد و بهتر بود بعد ۴روز هم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هجدهم بارداری
مامان ارتا مامان ارتا هفته چهلم بارداری
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی