۷ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

اصلااین کاررونکن معده اش داغون میکنی

بسکویت مادر میدم بهش حالا بدم بهش یا ن

غذا کمکی بدی بدتر میشه باید رو کیفیت شیر خوردنش کار کنی تا یکسالگی بچه ۹۰درصد وزنشو با شیر میگیره اگ شیرت کمه شیرخشک بگیر اما کمکی باعث استپ وزنیش‌میشه فقط

نه معدش اذیت میشه تو ززرگسالی ممکنه دردسرساز بشه شیرخشک کمکی بده

نه عزیزم خیلی زوده،وزنش خوب باشه چکار به لاغری داری

غذا که ن نمیشه شیرخشک کمکی میتونی بدی اگ به بچت بسازه

سوال های مرتبط