خانما من هم با قرص اهن خارجی هم ایرانی،یبوست میگیرم، چیکار کنم؟!

۲ پاسخ

قرص آهن رئول عالیه

منم میگرفتم
ویتافرو رو امتحان کن، با اون نه معده درد گرفتم نه یبوست

سوال های مرتبط