دختر منم خیلی وابسته بود حتی سرش رو قیچی هم مردم بازم می خورد.
بعد من یهویی ازش گرفتم درسته خیلی بهانه گیر شده بود اما یه هفته طاقت آوردم بهش ندادم ولی بعد یه هفته انگار از شدت غصه اش مریض شد دیگه مجبورا دوباره بهش دادم. اما این دفعه چون یه هفته ازش دور بود وابستگیش انگار کمتر شده بود تقریبا یه هفته این طوری بود که یه ذره می خورد بعد میاورد می داد دست من اما بعد اون دوباره شدت وابستگیش رفت بالا و دیگه بدتر از قبل شب و روز می خورد.
من خودم به این نتیجه رسیدم که تدریجی گرفتنش خیلی بهتره یعنی شدت وابستگیش اول کم بشه بعد کامل قطع کنی این دفعه که گرفتم اول روزا ندادم و هر وقت بهانه کرد حواسش رو پرت کردم بعد چند روز موقع خواب روز، چند روز بعد هم کلا قطع کردم. خدا رو شکر مریض نشد دیگه هم بهانه اش رو نمی گیره. احتمالا شیرش رو هم همین طوری قطع کنم که مریض نشه.
طولانی شد اما چون برای خودم خیلی مشکل بود این کار ، با جزییات برات نوشتم.
ملیکا؟؟
نمیدونم چرا حس میکنم منو تو باهم دوست بودیم چندسال پیش توی یه برنامه بود اسمش لاین بود
من یه دوست داشتم ب اسم ملیکا فامیلیشم هاشمی بود یادمه خونشون پردیس یا رودهن بود یادمه دقیق اونورا بود اما نمیدونم رودهن بود یا پردیس
تو خودت یادته نیست دوستی ب اسم من داشته باشی تو اون برنامه باهاش اشنا شده باشی؟؟؟
من دقیق بگم ۴۰ روز طول کشید بگیرمش
ارتا زیاد وابسته نبود فقط موقع خاب ظهر و شب
اول ۲ هفته روزا ندادم بدون پستونک خابید
بعد دو هفته شب ندادم و ارتا دم دمای صبح بیدار میشد پستونک میکرد دهنش میخابید عادت کرده بود بعد ۲ هفته که شبا رو قطع کردم صبحا رو قطع کردم
روز تایمی که صبح بیدار میشد برا پستونک بیدار شد گریه کرد نام نام ولی ندادم بغل کردم و گذاشتم رو پام دیگه یادش رفت یهوی نگیر و چیزی نزن بهش که بدش بیاد از نظر روانشسناسی هرچی که بچه بهش وابسته اس باید تدریجی گرفته بشه تا اسیب نبینه❤️
خب مامان شایلی تو مثل تلنگر بودی دیشب واسم😁 اومدی یچیزی گفتی که که کاملا درست بود و از اونجایی که من آدم ولخرجی هستم خیلی وقتا هزینه های الکی کردم که استفاده هم نشده، دیشب بجای اون تبدیلی که ۷ تومن قیمتش بود و کنارش یسری چیزای بیخود میخواستم بگیرم که تا ۱۰،۱۲ میشد، همشو حذف کردم یه پلاک گرفتم واسه یاس جون، الان خیلی خوشحال ترم🤣 مرسی از کامنت مثبت و بجایی که برام گذاشتی بوس بهت❤️✨
من اول توروزو قطع کردم ملیکا فعلا شب و ظهر موقع خواب میخوره چون بدون پستونک نمیتونه بخوابه
اول روزوبگیرر اشتهاش عالی میشه خودتم راحت میشه
روششم تدریجی اگ از صبح بیدار میشه میخوره فردا صبح ک پاشد بگیر ازش بعد بازی کنید تا جایی ک بهانه نگیره مثلا ۳/۴ ساعت بعد خواست بده باز بگیر بگو بسه فرداش از ۳/۴ ساعت کم کن بکن ۲ ساعت هی همینجوری بروجلو
از جلو چشمشم برش دار
منظورمو نمیدونم خوب رسوندم یا نه 🤣
دندونای دختر من حالتش داشت خراب میشد گرفتم یهویی شب اول خیلی گریه کرد روز اول همش اسمشو میگفت میخواست بهونه گرررریه زیاد ولی از روز سوم چهارم بهتر شد الان یه هفته میگذره خداروشکر خواب شبشم خوب شده یعنی هعی بیدار نمیشه و اینکه خودش میخوابه دیگع رو پام نمیزارم یعنی خودش خواست ک تو جاش بخوابه کلا سه چهار روز سختی داره ولی بعدش یادش میره ❤️
ب نظر من کم کم بگیر
من اولش تو روز بهش ندادم فقط موقع خواب میخورد بعدش خواب ظهر بهش ندادم فقط خواب شب میخورد بعدش قیچی کردم سرشو شب دادم دستش گفتم وای یکی سرشو خورده دیگ نخورد اصلا شب توخواب یه دو روز اذیت شد ولی بیدار میشد روپاهامتکونش میدادم میخوابید بعدم تمام
بهشم یاد داد میگمپستونک چیه میگ اه اه
دیگ بدش میاد ازش
عزیزم سعی کن تو طول روز کلا بهش پستونک ندی موقع خواب ظهر و شبش فقط بده ی هفته اینطوری کن بعد پستونکش از کنار قیچی کوچولو بزن ک وقتی میک میزنه نتونه درست بخوره اینطوری ترکش بده
منم همبن مشکلو دارم دلمم نمیاد
هرچقدر که دوران نوزادی اذیت شدم و پستونک هرکاری کردم نگرفت الان راحتم😁😁
من بردم خونه مامانم انقدر سرگرم خاله و دایی جک و جونور های دایش شد یاد نمیکرد بعد بعد ظهر نمی خوابید از عشق اونا شب بی هوش می شد اینجوری فراموش کردم
زرد چ به زدم تلخ شد نخورد چند ساعت بعد دیدم کم کم برد طرف دهنش منم پرت کردم پشت بودن گفتم پیشی برد
پسرم فقط موقع خواب میخورد تحت نظر پزشک دوشب بهش شربت خواب اور دادم شب سوم ب بعد دیگه سراغش نگرفت
من که اصلا دوست ندارم ازش بگیرم. خیلی جاها ارومش میکنه و بع دادم میرسه تازه امروز ررفتم اویزو پستونک جدید خریدددم🤣🤣🌷💖
پسر من ک خودش انداخت کنار
ولی بهترین روش ب نطر سرشو قیچی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.