دختر منم آزمایش داد همه چیش خوب بود اما دندون نداره،دکترم گفت صبور باش در میاد
هرچی دکتر میگه انجام بده هرچی دیرتر بهتر
ویتامین دی بگیر بده
😢واسه دخترمنم در نیومده هنوز چکاپ نبردمش
وقتی دکتر دارو نداده یعنی نیاز نداره گلم!!!!!
صبور باش درمیاد بهتره اینجور دیرترم خراب میشن
وتامین دی ۱۲۰۰ هست در هفته ۲ بار ۱ قطره بده با شربت کلسیم عالیه البته حتما قبلش با پزشکش مشورت کن
خودت از داروخانه ویتامین d بگیر بده بهش نگران نباش تا ۱۵ ماهگی وقت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.