۷ پاسخ

دختر منم آزمایش داد همه چیش خوب بود اما دندون نداره،دکترم گفت صبور باش در میاد

هرچی دکتر میگه انجام بده هرچی دیرتر بهتر

ویتامین دی بگیر بده

😢واسه دخترمنم در نیومده هنوز چکاپ نبردمش

وقتی دکتر دارو نداده یعنی نیاز نداره گلم!!!!!
صبور باش درمیاد بهتره اینجور دیرترم خراب میشن

وتامین دی ۱۲۰۰ هست در هفته ۲ بار ۱ قطره بده با شربت کلسیم عالیه البته حتما قبلش با پزشکش مشورت کن

خودت از داروخانه ویتامین d بگیر بده بهش نگران نباش تا ۱۵ ماهگی وقت داره

سوال های مرتبط