من قبلا ک اینطور بودم رفتم دکتر گفت کیست داری واس اینه الان باز حس میکنم کیست دارم ک اینجوری ام
منم سمت چپ و پایین شکمم یه مدته درد میکنه و وسط سیکل لکه بینی دارم. رفتم سونوگرافی کامل سالم بود، احتمالا موقع تخمکگذاری این درد بیشتر میشه. دکتر بهمگفت یه مدت اسیدمفنامیک بخورم و اینکه من شبا خواب درستی ندارم و صبح ها از وقتی بیدارم تا ساعت۱فقط ریخت وپاش جمع میکنم حس میکنم بدنم کم میاره و بیشتر دردام از همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.