۲ پاسخ

من قبلا ک اینطور بودم رفتم دکتر گفت کیست داری واس اینه الان باز حس میکنم کیست دارم ک اینجوری ام

منم سمت چپ و پایین شکمم یه مدته درد میکنه و وسط سیکل لکه بینی دارم. رفتم سونوگرافی کامل سالم بود، احتمالا موقع تخمکگذاری این درد بیشتر میشه. دکتر بهم‌گفت یه مدت اسیدمفنامیک بخورم و اینکه من شبا خواب درستی ندارم و صبح ها از وقتی بیدارم تا ساعت۱فقط ریخت و‌پاش جمع میکنم حس میکنم بدنم کم میاره و بیشتر دردام از همینه

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۳ سالگی