اولین مکان برو طاق بستان اثار باستانی رو ببین، بعدش یه روز بیستون رو برو
پاوه و جوانرود میتونی بری
دربند صحنه
ابشار ریجاب
داخل خود کرمانشاه هم ک بازار اسلامی منبع همه چیه
بعدش خرید میکنی نوبهار، پاساژ پلازا، اون سمتا کلا بازاره یکم گرون البته
سمت مصدق هم بازار داره
از عطاویچ میدان مرکزی فست فوداش عالیه
کافه اوتیوم برو حتما
کباب سه سیخ سنقر بخور حتما
🥺آی دلم کرمانشاه خواس
خدا بگم چیکارت نکنه دختر 😂😂
تاریکه بازار هم ک حتماااا برو هم خود بازارش هم دست فروشای اطرافش
جوانروووود حتماااا برووو
بستنی نوبهار هم حتماااااا بخور
چجرعتی داری الان میخای بری
من میخام برم تهران هی پشیمون میشم باز میگم ولش کن هیچی نمیشه برم
باز شب میترسم 😂🫤دو دلمم
برو که الهی بهت خوش بگذره هرچند مطمئنم میگذره
فکر کن بری کرمانشاه و بد بگذره 😍
جاهای تفریحیش میگم طاق بستان . پارک شرقی که تابستان ها شلوغه حال میدع برا قلیون کشیدن پر درخت . دربند صحنه که میمونه شمال هوای خوب آب . بیستون کتبش عالیه .مکان خریداش میشع چهار راه اجاق که همه چیز پیدا مکنی توش خیلی باحاله هر چی میگردی خسته نمیشی نوبهار جنساش عالیه ولی گروننن یعنی اگه اومدی حتما کباب دستی و کباب ترکی چهارراه اجاق رو امتحان کو ضرر نمکنی سراب قنبرم هواش آزاده سر سبز خیلی خوش آومدین از همه مهم تر کورد ها مهمون نوازن 😍❤️سوغاتیاش نون برنجی با طعم روغن حیوانی معروفشم حاج نصرالله نوریه یعنی فقط از اون خریدتو بکن با روغن اصل درست میشع
کرمانشاه شهرستان هاش خیلی قشنگه
مثل پاوه
جوانرود
سنقر
قصرشیرین
وووو.......
همون جوانرود هم بازار مرزی داره
طاقبستان
تاریکه بازار
قوری قمر
سراب نیلوفر
بیستون
سراب یاوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.