عزیزم بچه ها خیلی زود بزرگ میشن و ما میمونیم و تنهایی به محض اینکه مدرسه برن تمام وقتشون با دوست و فضای مجازی و درس پر میشه از این مسیر فعلی لذت ببر همه اش خاطره اس
وقتی دور از جون بعد ۱۲۰ سال مردیم😄😄😄 تازه اگه باعث نشن بهمون فحش بدن و تو گور نلرزیم😅😅😅😅
چهل روز ب بعد اروم تر میشن ولی در کل ب شرایط عادت میکنیم
هر مرحله اش شیرینه ولی سخت تر میشه
ایشالا وقتی بخواد ازدواج کنه🤣🤣🤣🤣
از وقتی خودت تغییر کنی و بپذیری شرایط همینه و گذارست :) منم هرروز غر میزدم مخصوصا تو ماه شما ولی یهویی دیدم پسرم شده ۳ ۴ ماهه بعدها دلت برای اینقدری بودنش تنگ میشه
دختر بزرگ من ۱۱ سالشه هنوز به مرحله راحتی نرسیدم 🤣🤣🤣🤣🤣
الان خیلی سخت تر شده از نوزادیش🥲🥲
از وقتی فاصله وعده های شیرش زیادتر میشه
کلا بجه رفته رفته شرتر میشه منکه دیگه کم اوردم
آسون ک نمیشه.عادت میکنی😂
از یکسالگی چون شبا کمتر بیدار میشه برا شیر ولی در طول روز کار داره زیاد چون باید دنبالش بدویی
از وقتی ازدواج کنه 🥲🥲
از بیست سالگی به بعد😂🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.