از چند ماهگی بچه داری آسونتر میشه؟

۱۳ پاسخ

عزیزم بچه ها خیلی زود بزرگ میشن و ما میمونیم و تنهایی به محض اینکه مدرسه برن تمام وقتشون با دوست و فضای مجازی و درس پر میشه از این مسیر فعلی لذت ببر همه اش خاطره اس

وقتی دور از جون بعد ۱۲۰ سال مردیم😄😄😄 تازه اگه باعث نشن بهمون فحش بدن و تو گور نلرزیم😅😅😅😅

چهل روز ب بعد اروم تر میشن ولی در کل ب شرایط عادت میکنیم

هر مرحله اش شیرینه ولی سخت تر میشه

ایشالا وقتی بخواد ازدواج کنه🤣🤣🤣🤣

از وقتی خودت تغییر کنی و بپذیری شرایط همینه و گذارست :) منم هرروز غر میزدم مخصوصا تو ماه شما ولی یهویی دیدم پسرم شده ۳ ۴ ماهه بعدها دلت برای اینقدری بودنش تنگ میشه

دختر بزرگ من ۱۱ سالشه هنوز به مرحله راحتی نرسیدم 🤣🤣🤣🤣🤣
الان خیلی سخت تر شده از نوزادیش🥲🥲

از وقتی فاصله وعده های شیرش زیادتر میشه

کلا‌ بجه رفته رفته شرتر میشه منکه دیگه کم اوردم

آسون ک نمیشه.عادت میکنی😂

از یکسالگی چون شبا کمتر بیدار میشه برا شیر ولی در طول روز کار داره زیاد چون باید دنبالش بدویی

از وقتی ازدواج کنه 🥲🥲

از بیست سالگی به بعد😂🥲

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۳ ماهگی
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی