یسوال کسایی ک میخوان طبیعی زایمان کنن دلیلشون چیه مثلا چه مزایایی داره؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

خونری کمتر
درد طبیعی ک بعد اومدن بچه از بین میره
بخیه کمترر
جایی بخیه میخوره ک توی دید نیست
نیفتادن خط سزارین روی شکمم
طبیعی خب اسمش طبیعیه دیگه اولین نوع زایمانه
بچه قشنگ میرسه بعد میاد😂 منظور اینه هروقت بچه بخواد بیاد ما اطاعت امر میکنیم
ترس از باز شدن شکمم دارم
بلافاصله بعد زایمان میتونم برم حموم( وسواسم )
شیر زود میاد تو سینه
خودم میتونم سریع بعد زایمانم شیر بدم نیاز نیست طاق باز بخوابم بخاطر دارو بیهوشی ک ینفر بیاد بچرو زیر سینم بگیره من تنگی دهانه رحم دارم توی عادت ماهانه خیلی اذیت میشم از درد دکتر گفت باید طبیعی بزام نمیدونم دیگه اکی میشم یا ن
و در اخر پولش هست ولی بنظرم واقعا این مبالغ برای زایمان سزارین تو این شرایط اقتصادی زیاده و خیلی ب همسرم باید فشار بیاد تاداین پولو برگردونه

بخیه زیاد نمیخوری سری سرپا میشی دردش همون لحظه بعدش دردی نداری نیازی نیست بری بخیه برات بکشن خودش میفته آمپول تو کمرت نمیزنن قبلا بیهوش میکردن
من زایمان کردم خودم بیشتر کارامو میکردم

هزینه و رد بخیه روی شکم
و درد بعد از زایمان نداری

زایمان بستگی به بدنت داره ربطی به سزارین و طبیعی نداره بعضی ها بدنشون قوی با سزارینم زود سرپا میشن من سر دخترم تا ۴۰ هفته موندم تا طبیعی بشه دکترم گفت لگنتم خوبه ولی بچه تا اخرین روز بریچ بود سزارین شدم

اصلا نمیتونم با سزارین کنار بیام😑

من خودم اصلا طبیعی رو دوس ندارم و نمیتونم

همین که بعد از زایمان درد نداری یه دنیا ارزش داره

ولی خب من از خیلیا شنیدم بعدش واژن گشاد میشه دیگ تو سکس مرد هیچی حس نمیکنه 🌝😅🦦

چون نمیخام کلی خون از دست بدم بخاطر عمل

یکی از دلیلام اینه ک زود سرپا شم چون شهر غریبم دست تنهام

من هم هزینه اشو ندارم
هم‌اینکه اگه داشتمم نمیدادم‌چون طبیعی ۲تا زایمان داشتم خیلی اوکی بودم

بعضیا ندارن هزینه کنن

طبیعی که کلا بهتره درد بعدشم خیلی کمتره ولی هر بدنی یجوریه یسریا راحتر طبیعی زایمان میکنن یسریا خیلی سختشونه اگه تحمل درد یکی بالاس بنظرم طبیعی خیلیییی بهتره

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد