۷ پاسخ

من شورتی هم استفاده کردم خوب بود منتها هر سایزی گرفتیم روی شکم هاکان رد مینداخت ولی خب چسبی رو دیگه هرجور که بخوای سفت تر یا شل تر میبندی. من چسبی رو ترجیح میدم

خیلی خوبه حالش اصلا عوض نمیشه کج نمیشه
از بغل پاره میشه راحت تر از چسبیه

اگه خواستی شورتی بگیری حتما یک سایز بزرگتر بگیر
مثلا اگه چسبی سایز پنج استفاده میکنی، شورتی سایز۶ بگیر

من یکساله دیگه شرتی می‌بندم
اصن حالم بهم میخوره از چسبی ها بنظرم خیلی تو مخن
شورتی ببندی دیگه سراغ چسبی نمیری از بس خوبه حتما بگیر
تعویض هم از بغل پاره می‌کنی لول می‌کنی پشتش چسب داره با اون پوشک‌ رو جمع می‌کنی میندازی دوز

شورتی‌خیلی بهتره

خیلی خوبه من یه مدت استفاده کردم ولی پسرم چون پوشک زیاد مصرف میکنه دیگ چسبی استفاده میکنم

بعد اینکه اصلا آویزون نمیشه شل نمیشه نم نمیده و... واقعا همه چی تموم

سوال های مرتبط