۵ پاسخ

ایشالا چیزی نیس عزیزم

انشالله چیزی نیست خدا بزرگه

چرا چیشده؟

ان‌شاءالله به خیر میگذره🥰
خدا خیلی بزرگتر از این حرفاست
من دخترمو پارسال بهمن عمل کردن،تازه دوهفته اش بود
خداروشکر سلامت اومد بیرون از اتاق عمل😊
شماهم سلامت دخترتو بغل میگیری 🤍

انشالله که چیزی نمیشه به حق امام رضا🌹

سوال های مرتبط