ایشالا چیزی نیس عزیزم
انشالله چیزی نیست خدا بزرگه
چرا چیشده؟
انشاءالله به خیر میگذره🥰
خدا خیلی بزرگتر از این حرفاست
من دخترمو پارسال بهمن عمل کردن،تازه دوهفته اش بود
خداروشکر سلامت اومد بیرون از اتاق عمل😊
شماهم سلامت دخترتو بغل میگیری 🤍
انشالله که چیزی نمیشه به حق امام رضا🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.