۷ پاسخ

ممنون عزیزم بیهوشی بودین یا بی حسی

من ساکن یزدم میخوام برم شهدای کارگر نمیدونم خوبه یا نه

سلام شما دکترتون دکتر همدانی بود و سزارین بودین راضی بودین

رفلاکسه . بنظرمیاد خلط مانند باشه

قبل اینکه شیر بدی اول اروغ بگیر بعد شیر بده حجم شیر هم کمتر بده

پنیریه
ولی شاید حجم بالا میدی بش.بعدشیزهم تکونش ریادنده.فقط یواش عمودی بگیر

حجم شیرش زیاد نیست؟؟؟؟
بنظرم حجم شیرشو کم کن و اگه سریع آروغ میزنه ولی باز شما یکم نگهش دار که ریفلاکسش شدید نشه

سوال های مرتبط