۹ پاسخ

بالا ۱۵ بستری هست نیاز ب بستری نبوده بعدم زیر ده اصلا خطر نداره فقط باید شیر زیاد بدی ک دفع زیاد بشه

فقط جاش خنک باشه لباس زیادی تنش نکن که با گرما بالا میره

نبابا ۸ ونیم عالیه دختر من ۹ ونیم بود تو خونه دستگاه گرفتم دوروزه خوب شد ۸ ونیم ک شد دکنر گفت دیگ نیازی نیشت بزاری دستگاه ببر بچتو خونه

عرق كاسني بخور
سبزي پرپين خيلي خوبه خوردنش،خيلي بخور
بچه رو خيلي گرم نگه ندار
اينكارارو انجام بده تا انشالله يكماهش تموم بشه

زردی زیر ۱۰اصلا نگران کننده نیست
پسر من زردیش ۸بود اصلا بستری نشد
فقط دکترش گفت باید شیر زیاد بهش بدی
خداروشکر بالا نرفت و دفع شد باشیر خوردن

مال پسرم ده بود دو روز تو خونه داخل دستگاه گزاشتم گرمیجات نخوردم ب مرور زمان خوب شد نترس عزیزم

دختر من با ۸ مرخص شد خودم دستگاه گرفتم گذاشتم خونه مراقبت کردم
مایعات و شربت‌های خنکی گیاهی خیلی بخور که از شیرت تغذیه میکنه زردیش بریزه

هشتو نیم زیاد بالا نیست نگران نباش
پسر منم 8 بود 72 ساعت دستگاه بود اومد پایین

هشتو نیم زردی حساب نمیشه که بالای پونزده بستری میکنن زیر ده اصلا زردی حساب نمیشه چرا بستری کردن

سوال های مرتبط