بارداری ..گلوکز
همین الان ...در حال خوردن گلوکز❤️

تصویر
۶ پاسخ

طعمش بد نیست خیلی شیرینه فقط من الان خوردم تموم شد

فقط...آزمایش ادرار نداره؟؟؟
برا من گفت فقط خون

من چند روز دیگ بابد برم اینقدر جلو چشمو گرفته 😭😭😭😭

طعمش چجوریه؟ قابل تحمله ؟

سخته خوردنش

طعمش چه جوری عزیزم
هزینه آزمایش چقدر شد

سوال های مرتبط

مامان آینور مامان آینور ۶ ماهگی
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان شازده نخودچی مامان شازده نخودچی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی