۲۷ پاسخ

کاش اینوهم نوشته بودی که توبوشهر دستمزد دکتر ازاین کمترپیدا نمیشه و بیمارستانشم‌ خصوصی نیست....

فروغ پاکباز به‌ من گفت دستمزد ۴۵میگیره

دکتر من بهترین پریناتولوژییت تهران، ۳۵ میگیره

نه عزیزم اصلا زیاد نیس
دکتر منم تقریبا همین قیمت

جریمه بیمارستان دیگه چیه؟؟

من دکترم دستمزد نمیگیره ولی هزینه بیمارستان ۸۵ هست

چخبره ، دستمزد نیست که زیر میزیه اسمش، وگرنه دکترا دستمزدشون و سهمشون رو میگیرن از بیمارستان و دولت .

والا یکی از آشناهای ما تازه زایمان کرده کلا هزینه زایمانش شده ۶۰ میلیون

وقتی نر های جامعه ما راجع به نوع زایمان خانما قانون میذارن میشه یه جایی واسه چاپیدن دکتر های بی شرف الآنم جالبه یهویی کلی عوارض واسه سزارین کشیدن وسط که بترسونن تا قبل این قانون سزارین اصلا عوارض نداشت هیچکی هیچی نمی‌گفت . الان طبیعی هم عوارض داره ولی هیچکی صداش درنمیاد یکی رو دیدم هموروئید داشت اصلا نباید طبیعی زایمان کنه تو بیمارستان دولتی مجبورش کردن بعد دو هفته مجبور شد بره جراحی کنه خیلی عذاب کشید

دکتر من ۲۰
بیمارستان نیمه خصوصی هم ۳۰
رو هم میشه ۵۰

نه عزیزم دکتر من بهم گفت یه نیم سکه منم عوض کردم دکترمو🫠😑

کنگان اختیاری ۳۰ تومن
من ک سزارین دوممه ۱۵

خیلی زیاد میگیره

چقدر عوضی چخبره ۵۵ این پولا خوردن نداره تو این شرایط

من دکترم تا قبل عید ۱۰ بود زیر میزیش
الان و نپرسیدم ازش
ولی از شما یکم زیادی زیاده

وای خدااااا عوضیا برا چاپیدن مردم سزارین اختیاری گذاشتنااااااااا وگرنه اگه واقعا هدفشون اینه زایمانا طبیعی باشن حق ندارن این پولارو بگیرن واقعا درست نیست😒😒😒😒

دکتر من 7 میگیره!ولی بگردی هستن دکترایی که اصلا پول نمیگیرن

پیش چ دکتری میخوای عمل کنی عزیزم؟کدوم بیمارستان

بیمارستان خوب میگیره ولی دکترت خیلی زیاد میگیره.برو دکترای دیگه رو تست کن

یکم بالا گفته اما از چندتا دکتردیگه پرسوجو کن حالا دکتر خود ادم نباشه هیچی نمیشه

خیلی زیاده من دیروز از دکترم پرسیدم گفت 10 15در نظر داشته باش

خیلی زیاد گفته راجب دکترهای دیگه شهرتون تحقیق کن دکتر من ۱۰ تومن گفته میگیره

خیلیه دکتر من ۲۰ میگیره😬

بستگی به شهر ودکترداره
هزینه دستمزد به من 35گفت بیمارستانم بابیمه 53

نه به ما گفتن ۱۱۰ میلیون دقیق بزارید کنار واسه بیمارستان و دکتر

خیلیه دکتر من ۱۰ میگیره

به نظرم برو طبیعی زایمان کن
خودتو درگیر اینقدر هزینه نکن

سوال های مرتبط