من هم بی بی اند گرفتم هم اونت
انقدر گفتن اونت خوبه من همون اونت گرفتم خدا کنه حالا خوب دربیاد
بی بی لندخوبه عالیه من گرفتم
بی بی خوب بود
من خودمم بیبی لند ارتودنسی گرفتم یدونه
باید ببینی بچه ات راحت میگیره یا نه
سه ماه یبار باید پستونک عوض بشه
من یدونه بیبی لند گرفتم تا بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.