دوستان پستونک برند چیکو و بی بی لند چطوره؟تجربشو دارین؟

۵ پاسخ

من هم بی بی اند گرفتم هم اونت

انقدر گفتن اونت خوبه من همون اونت گرفتم خدا کنه حالا خوب دربیاد

بی بی لندخوبه عالیه من گرفتم

بی بی خوب بود

من خودمم بیبی لند ارتودنسی گرفتم یدونه
باید ببینی بچه ات راحت میگیره یا نه
سه ماه یبار باید پستونک عوض بشه
من یدونه بیبی لند گرفتم تا بعد

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری