۲۰ پاسخ

دختر منم اینطوری بود کالاندولا زدم بدتر شد
دیشب بردم دکتر بتامتازون ویتامین ا-د نوشت
گفت هروقت عرق کد بااب بشور واینکه یقه لباس باز باشه بهش نخور همین کارو کدم صبح نگاه کدم خوب شده فقط یکمی مونده

اصلا نباید چرب کنی یا کالاندولا که میزنی بیشتر میسوزونه خ ظریف و نازکه زیر گردن، بهتر اینه که حمومش کنی یروز درمیون یا با اب خالی پاک کنی و نزاری شیراز دهانش بریزه زیر گردنش

خب اینا رو نباید بزنی گلم

کرم محافظ پا فیروز معجزه میکنه حرف نداره

شاید قارچ زده، با اینا خوب نمیشه باید پماد برای قارچ بزنی

من بادستمال مرطوب و آب گرم تمیز میکنم و آبرسان پوست کودک میزنم خوبه،اگر زیاد اذیته پماد إن إن بزنین عالیه

من ب دستم پودر بچه میزنم میمالم گردنش کم
که هم نره راه تنفسیش همم نسوزه

من کالاندولا سیوند میزنم خیلی عالیه ک

پودر بچه من میزنم هر صبح میشورم میزنم

هر روز بشور و بهدش خشک کن

سوخته چرب کنی بدتر میشه که پودر بزن آب رو‌اتیشه

پماد ان ان بزن

زود بهما ی پودر قرمز رنگ هست به اسم سُندور میزنم سریع خوب میشه از عطاری گرفتم ولی داخل گوگل نوشته بود ی دفعه نگاه کردم اسم پود رو سرنج بازم نمیدونم فارسیش همین میشه یانه

من یه شب با دستمال نم دار پاک کردم عرق سوزش خوب شد
زینک و کالاندولا میزدم زیاد تاثیر نداشت

هر روز گردنش با پارچه نخی خیس کن بشور یا هم دستت رو خیس کن دور گردنش بکش با پارچه نخی خشک کن نیاز به هیچی ندارع

واسه دختر منم اینجوری شده بود زینک فیروز زدم اوکی شد

چند تا از مامانای گهواره گفته بودن این عالیه من اسکرین گرفته بودم داشته باشم خودم تجربه ای ندارم ولی حالا دوستان بیان بگن

تصویر

پودر بزن
وقتی میسوزه نباید چرب کنی باید پودر بزنی فقط با انگشت بزن
نپاش چون ممکنه وارد دهانش بشه

مرطوب‌کننده سيوند بزن

من که پودر بچه میزنم خیلی خ‌به اول مفدست خودم میریزم بعد با انگشت زیر گردنش میزنم با زیر بغل بچم

سوال های مرتبط