خانومای هفته من شما هم ترشح دارید هنوز

۸ پاسخ

بعضی وقتا ک حالت اب هست من توهم نشتی میزنم وای همش استرسه بارداری خدایی چی میشد این اشترس ها نبود

بله ولی چون سوزش و خارش ندارم دکتر گفت نیاز به دارو نیست

اره 🥲

من اوایل نداشتم،
الان،سه،چهار هفته س زیاد شته

من هنوزم دارم🤦‍♀️

بلهههه

من دارم هنوز مقداری ارع

تدشح ک تا نه ماهگی هست

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💖 مامان دخملی🎀💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان محمد حامد💙🩵💙 مامان محمد حامد💙🩵💙 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی