بعضی وقتا ک حالت اب هست من توهم نشتی میزنم وای همش استرسه بارداری خدایی چی میشد این اشترس ها نبود
بله ولی چون سوزش و خارش ندارم دکتر گفت نیاز به دارو نیست
اره 🥲
من اوایل نداشتم،
الان،سه،چهار هفته س زیاد شته
من هنوزم دارم🤦♀️
بلهههه
من دارم هنوز مقداری ارع
تدشح ک تا نه ماهگی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.