من یخچال نذاشتم.روزی پنج قطره تا سه هفته
به نظرم بذار تو یخچال.الان هوا خیلی گرمه دمای اتاق برای قطره ها بالای سی درجه نباید باشه
من میریزم تو دهنش
من داخل یخچال نذاشتم
برای پسر من دو ماه پیش گفته بود روزی سه قطره
هفته پیش بردمش گفت روز درمیونش کنم
آره یخچالیه ؟ منم دو روز پیش بیرون جاگذاشتمش
روزی ۳قطره داخل شیر من شبا میدم چون صبحا اد میخوره من میزارم یخچال نمیدونم باید بزاری یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.