۶ پاسخ

من یخچال نذاشتم.روزی پنج قطره تا سه هفته

به نظرم بذار تو یخچال.الان هوا خیلی گرمه دمای اتاق برای قطره ها بالای سی درجه نباید باشه

من میریزم تو دهنش

من داخل یخچال نذاشتم
برای پسر من دو ماه پیش گفته بود روزی سه قطره
هفته پیش بردمش گفت روز درمیونش کنم

آره یخچالیه ؟ منم دو روز پیش بیرون جاگذاشتمش

روزی ۳قطره داخل شیر من شبا میدم چون صبحا اد میخوره من میزارم یخچال نمیدونم باید بزاری یا ن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی