سرما خورده پهلوش ببند خوب میشه
از پهلوهاشوشه سرماخورد
قدیمیا میگفتن گوشاش صدامیشنوه ازاونه
شیرخشک
دارو...
اگه شیر کم بخوره پی پیش سبز میشه همه جواب رو بررسی کن ببین کدوم یکیشونه عزیزم
اگه شیر نان میخوره از اونه
پهلوش سرما خورده
پهلوشو گرم نگه دار اوکیمیشه
از هیچی خاهرمن
طبیعیه ولی برا محض احتیاط یه دکتر ببرر ازمایش بگیره ازش شاید شاید نمیخام بترسونمت عفونت باشه
اگه شیرخشک میدی ازاونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.