ایشالا به سلامتی
حسم میگه پسر خبرشو بده
خیلی حس قشنگیه...
البته من سلفری که دادم فهمیدم ..ولی سونو یچیز دیگه ست..تا ببینیم خدا چی قسمتت کرده
کدوم سونو رفتی
انشالله که صحیح و سالم باشه منم هفته بعد میرم مستشفی
دختره
نینی چییی بود بیا بگووووو😍😍
ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد نتیجه رو اعلام کن 😉
دختره
مال منم ۱۲۸ بود ضربان قلب جنین دیروز رفتم سونوگرافی گفت پسر 🥹🥹💙💙💙💙
ایشالله اونیک مخای باشه ولی بیشتر ب پسر میخوره
یا دختره یا پسره عزیزم😂😂😂💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.