آره من چند نفری اینجا دیدم م گفتن ولی احتمالش کمه دیگه
بله من 15 هفته و4 روز رفتم گفتن 80 درصد پسره آنومالی رفتم گفتن دختره
پسر قطعیه
نه پسر قطعی تره.
یه چیزی دیدی که گفته دیگه😅
پسر کمتر خطا دارخ ولی بازم بی خطا نیست
بمن گفت جنسیت پسره تو انتی ۷۰ درصد ۱۵ هفته رفتم سونو پیش دکتر خودم سونو کرد گفت پسره
پسر ریسک نداره امل دختر ریسک داره
من ان تی بهم گفته پسره حالا خودم نمیدونم یکشنبه سونو انومالی دارم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.