۵ پاسخ

دکترتو ول کن فقط سونو

عزیزم شاید هماتوم داری
حالا تا دکتر نرفتی یکم بیشتر استراحت کن احتمالا دکتر بهت شیاف میده

گلم نگران نباش اول سونو بده امکان داره هماتوم داشته باشی
همش این ایه رو بخون
رب هب لی من لدنک ذریه طیبته انک سمیع الدعا

اگه درد نداری مشکلی نیس
ولی برو دکتر بهتره

شاید طبیعه عزیزم نگران نباش
درد داری؟

سوال های مرتبط