خانم ها شیر دوش دستی بخرم یا نه؟

۶ پاسخ

من واسه بچه اولم گرفتم لازم نشد انداختمش

من دستی گرفتم واقعا چیز خوبیه

دستی خوبه چون خیلی لازمت نمیشه که بخوای برقی بخری

برقی خوبه دستی پدر آدم در میاره

من دستی گرفتم

شیرو‌دوش چرا میخرین مگه سینه رو نمیگیره بچه

سوال های مرتبط

مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۶ ماهگی
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وپنجم بارداری