۱۴ پاسخ

ابجیم هم برقی خرید هم دستی
دستی بیشتر و بهتر به کارش اومد
.
یدونه داشته باش دستی شاید لازم شد

سوال منم هست

فعلا نخر اگر دیدی لازمه برقی بخر دستی کلا به درد نمیخوره

من خواهرم از دستی خرید هم برقی ولی از برقی خیلی راضی بود

من برقی خریدم باکارتن سرکمددیواری اصلا استفاده نکردم فقط یه بار توبیمارستان دیگه تمام

بنظرم دستی مگه چن بار میخوای برقی استفاده کنی ک هزینه کنی ی دستی باشه کافیه

اینو خریدم واقعا عالی

تصویر

شیردوش خیلی لازم نمیشه واقعا مگه اینکه خیلی شیر داشته باشی و همش بریزه بخوای بدوشیش

دستی ها اصن زور ندارن بدردنمیخوره

برقی خیلی گرون بود من دستی خریدم.فقط سیلیکونی بخر اذیت نشه سینه ات

من دستی خریدم اگ لازم شدبرقی میخرم

اول ببین شاید لازم نشد لازم شد میخری همه جا داره

دستی ازین شیشه ایا

منم نمی‌دونم ولی از هرکی میپرسم خریدن استفاده نکردن 😐

سوال های مرتبط

مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین هفته سی‌ام بارداری