۳ پاسخ

غذا ک هر چیزی ک خودمون میخوریم
خورشت و دمی انواع کتلت و خوراک
میانوعده هم بیشتر میوه میدم چوبشور ‌بیسکوییت بستنی خیلی حال بدم بهش پنکیک درست کنم

والا امروز بعد ماه ها براش سوپ گزاشتم میان وعده ام سرلاک یا شیرموز با مغزیجات یا نون پروتینه روش کره میمالم یا ماست داخل ازاین میوه های تابستونی میریزم هلویی توت فرنگی چیزی

بستنی و میوه

سوال های مرتبط

مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی